top of page
Search

TIC- Tema 03 10 motive pentru care voi lua bacul

  1. Am inceput sa fac subiecte de bac la romana si la matematica

  2. Daca gresesc un exercitiu sau nu inteleg la ora, ajung acasa si refac exercitiul si ma uit pe net

  3. Am inceput sa invat la romana mult mai bine, invat poeziile

  4. Am inceput sa dorm mai mult deoarece anul trecut dormeam 5 ore

  5. Nu ma mai joc pe calculator, si imi fac subiecte

  6. Am inceput sa urc la matematica la note acum 2 ani aveam 4,5 , anul trecut aveam 5,6 si anul acesta am 6, 7.40

  7. Inteleg ce spune profesoara de romana cand este vorba de simbolism

  8. Am ambitie si nu mai stau asa de mult pe telefon

  9. O sa incep meditatiile la matematica

  10. Am inceput sa fiu mai responsabil cu ceea ce tine de scoala

2 views0 comments

Recent Posts

See All

Commentaires


bottom of page