top of page
Search

DIR-Tema 10

Era o zi frumoasă de vară ieșeam de la scoala eram cu un coleg cu bicicleta și am decis să mergem la ciuperca, înainte sa mergem am decis sa ne luam de la un fast food si ne am cumparat mici si dupa am mers spre ciuperca si am decis sa mananc in timp ce merg cu bicileta si am mancat mici si toata lumea din jurul nostru radea de mine ca mancam mici in timp ce mergeam cu bicileta si ascultam manele la boxa dupa am ajuns sus la ciuperca si ne am intins o patura si am stat si am mancat si am povestit cum a fost la la scoala , după ce am terminat de mancat am observat ca am pana la bicileta am mers la un magazin specializat si mi am facut pana a fost o zi super pe care nu o voi uita nici o data

3 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page