top of page
Search

DIR-Tema 3

Zona mea de performanta este acvariul, doarece este o pasiune de 2 ani de zile

Care sunt factorii care ma motiveza?

-Imi plac super mult

-Primul lucru ce fac cand ajung acasa pe langa chestile normale merg la ei si ma uit peste 10 minute

-se inmultesc si am o varietate destul de mare de Xipho ( inca este in crestere)


Zona pe care vreau sa o ating este ca ancistrusi sa faca pui dar este o zona la care mai am de lucrat doarece imi trebuie 1 mascul si 1 femela si momentan am 3 dar sunt pui inca .

Performantele care vreau sa le ating sunt:

-Sa imi populez acvariul.

-Sa creasca puii am in jur de 40-50 de pui care sunt intru-un acvariu separat.

-Sa pot vinde.

Ma mai motiveaza faptul ca am ajuns de la asta:


La asata:

Si o poza cu puii de xipho





11 views0 comments

Recent Posts

See All

Commentaires


bottom of page