top of page
Search

DIR-Tema 4

Ultima mea teapa a fost una destul de nasoala dar pe atunci eram inconstient cu chestii de genul.

Eu mi am instalat un joc si ca sa beneficiez de mai multe lucruri trebuia sa bag bani cu contul bancar dar eu nu aveam card.

Asa ca am decis sa caut pe grupuri de Facebook persoane care introduce contul bancar si eu sa ofer banii prin paysafe si am cautat unul care parea super de incredere deoarece avea multe tranzictii ( false) si eu am crezut si am mers la un aparat prin care se introduc banii si primesc un cod care trebuia trimis lui si eu am cerut prima data el sa faca tranzactia si dupa sa trimit eu codul dar el a zis sa trimit eu primul si dupa ce am trimis mi a dat block

-Am invatat din asa ceva si de 4 ani nu mi am mai luat teapa, si nu mai accept asa ceva adica sa dau eu primul si dupa el fiinda orice se poate falsifica prin photoshop sau sa puna un prieten sa ii trimita mesaje.

4 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page