top of page
Search
Writer's pictureDAVID ANDOR

DIR-Tema 4

Eu practic kickbox de aproape un an, este un sport in care trebuie sa te antrenezi enorm de mult pentru a avea rezultate, eu am inceput sportul pentru autoaparare dar pe parcurs din lună în lună am devenit tot mai bun, si mi am dat seama ca vreau sa fac de performanta si să ajung cineva, evident fară antrenorul meu nu reușeam nimic.

Primul meci pe care l am avut a fost acuma 2 zile in baia mare cu diferenta intre mine si el de peste 7 kg parerea mea despre meciul meu este ca a fost incorect dar accept decizia lor...

Adversarul meu a dat lovituri interzise dar nu la depunctat, pentru mine acest meci ma construit foarte mult fiindca era sa ii dau de 2 ori tko la o lovitura a si picat pe jos, eu am fost mai mult pe defensiva doarce am vazut ca era mai mare decat mine dar eu am dat lovituri clare si puternice ccea ce la adus pe adversarul meu sa ameteasca foarte tare.

Ca si premi am doar o medalie

Planul pe viitor este sa continui cu acest sport.

O amintire asta a fost cu meciulde sambata care ma construit foarte mult

e foarte important sa faci un sport fiindca te educa foarte mult.

3 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page