top of page
Search

DIR-Tema 6



Era o zi de școală era pauză, eu nu invatam asa de bine si colegii mai in fiecare zii isi bateau joc de mine si din pacate si acuma sunt afectat.... isi bateau joc de mine in sensul in care imi spuneau ca nu voi ajunge nimic in viata ca sunt urat doar pentru ca nu invatam si acest lucru ma adus sa fiu balbait, sa nu am curaj sa vorbesc cu lumea, imi era frica de ei.

Am fost la psiholog si mi am revenit destul de bine dar tot mai am mici scapari

Ce solutie am putea aplica ?

Eu as spune ca nu am prmit o solutie buna fata de diriginta mea spunandu-mi ca va fi bine si ca discutam la ora de dirigentie dar ii ridica in picioare si ii spuneau sa nu mai faca....

Solutia buna ar fii sa se cheme parintii atunci cand un copiul primeste bulling ca e destul de nasol spun dupa parerea mea persoanala si sa discute si cel care a dat acel bulling sa ii se scade nota la purtare si sa fie pedepsit... pentru ca tot asa va face.. si la urmatoarea abatere pedepse si mai rele si sa ii se explica ca nu e okey sa faca asta

31 views6 comments

Recent Posts

See All

6 Comments


te cam lauzi

Like

suuper blog

Like

Imi place cum ai scris chiar nu am ce sa zic de rau

Like

BOGLARKA BIHARI
BOGLARKA BIHARI
Feb 08, 2022

Foarte interesant, imi place:)

Like

BENIAMIN CZENTYE
BENIAMIN CZENTYE
Feb 08, 2022

Tare

Like
bottom of page