top of page
Search

M2-Tema


Înainte să încep tutorialul voi spune ce am editat:

- Schimbarea Contrastului/Brightnesslui (am ridicat contrastul și am coborât luminozitatea)

- Am modificat ''Hue/Saturation'' ( saturația cu +31%, Hue cu +1% și lightness cu -8%)

- Am modificat cu ''Brush tool'' ( am făcut pe iarba fiindcă voiam să reduc contrastul ca să arate mai bine).

- Am modificat ''Spot Healing Brush tool'' ( am șters cele 2 animale de pe camp, o casă veche și stâlpii).

- Am modificat cu ''Path Tool'' ( am înlocuit casa albă cu câmpul).

Aceasta este poza originală și mai jos explica cum am realizat un edit.

1. Schimbarea Contrastului/Brightnesslui

a. Apasăm pe sferă.

b. Selectăm ''Contrast Brightness'' după vom modifica să arate cât mai bine.


2. Modificarea Hue/Saturation

a. Click pe sferă

b. Selectăm ''Hue/Saturation'' și modificăm.


3. Modificarea Bursh tool


a. Cu click dreapta am apăsat și facem pe toată iarba.


4. Modificăm ''Spot Healing Brush tool''


a. Ștergem cele două animale si stâlpii de pe câmpie

b. Ștergem casele de pe câmpie doar cele vechi. ( Înafara de cea albă vezi la pasul 5 de ce)

5. Modificăm cu ''Path Tool''


a. Încercuim casa albă

b. După cu click dreapta tragem în afara cercului până când vedem că se potrivește.


Și am obținut așa :


Înainte de editare :



18 views0 comments

Recent Posts

See All

Opmerkingen


bottom of page