top of page
Search

M2-Tema 20

Poza originală

Poza refacută


  1. Punem poza În photoshop pe care o vrem să o reproducem după apăsăm pe new și creeam fila cu dimensiunile puse automat (sunt exact ca în poza originală ca dimensiuni)

  2. După poza originală o tragem peste noua filă și apasăm pe ochiul din dreapta jos în dreptul layer-ului

3. Și începem să înlocuim ca în poza

4. V-om deselecta ochiul cel din dreptul layer-ului când vrem să vedem cum arată originalul.

5. Când v-om ajunge la text v-om folosi fontul "Arial" si dimensiunea de 12 px

6. La shape putem pune culoarea de pe pagina originală

7. Linile albastre le-am facut cu dimensinea de 2 px

8. Săgetile le am gasim apăsând pe Custom Shape Tool și am selectat săgeata și cu ctrl+t am așezat, mutat unde trebuia.

9. Punctele le-am facut cu brush tool dar se poate si cu cerc de dimensiune mica dar e mi mult de lucru așa.

Eu am folosit uneltele

-Rectangle Tool

-Line Tool

-Custom Shape Tool

-Brush tool

-Text

-Poligon Tool

13 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page