top of page
Search
Writer's pictureDAVID ANDOR

M2-Tema 22

Astăzi ne propunem să facem o sală de clasă (crearea planului cabinetului), mai exact o muncă în echipă, la scară adică 1cm de proiect corespunde 1m de cabinet.

Echipa mea este alcătuită din George, Bulzan și eu.

L-am ales pe George deoarece se pricepe la photoshop, așa că el va lucra în photoshop pentru crearea documentului.

Eu voi masura clasa tot ce tine de dimensiuni deoarece am o functie pe telefon si e mult mai usor decat sa numaram cu pasii.

Bulzan va scrie pe blog deoarece are o exprimare buna.

Masurarea am facut-o eu, cu ajutorul telefonului, cu funcia de masurare a telefonului am masurat astfel...

-Lungimea cabinetului 206

-Latimea cabinetului 206

-Lungimea ușei de intrare

-Lungimea și lățimea stâlpilor

-Lungimea si latimea mesei

După ce am masurat, George lucrează in photoshop cs3 si documentul va fi de 7 cm pe 12 cm adica sala de clasă este de 7 metri pe 12 metri (1 metru = 1cm)

-Va colora fundalul cu culoarea podelelor clasei, va face bancile, usile, si ce tine de sala

-Bulzan va scrie pe blog tot asamblul temei

Am ales sa salvam jpeg deoarece sa poata sa fie distribuită, psd pentru modificarea proiectului sau pentru un tutorial mai usor pentru realizare

Timpul de lucru 60 de minute ( 1 ora )

Eu- 10 de minute

George-30 de minute

Bulzan- 20 de minute


7 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page