top of page
Search

M4-Tema 12

Ultima zi de liceu a fost tare tare ciudată. Era o atmosfera ciudata, între fericire și tristețe. În timp ce toți se bucurau că au terminat școala, era și o nostalgie pentru că înseamnă că trebuie să ne despărțim de prieteni.

Am avut niște prieteni super tari în liceu. Am râs împreună, am învățat împreună, am făcut prostii împreună. Ne-am susținut unii pe alții și am avut momente super speciale. Dar acum trebuie să mergem pe drumuri diferite și asta e trist.

Amintirile astea o să rămână cu mine mereu. O să îmi amintesc de cum ne strângeam în jurul mesei din sala de clasă și glumeam. Sau de excursiile noastre în care am făcut tot felul de nebunii. Și de profesorii noștri care ne-au învățat lucruri importante și ne-au încurajat să ne urmăm visurile.

Abia așteptam să terminăm liceul și să mergem mai departe, dar acum parcă mi-e un pic teamă. Nu știu exact ce vreau să fac în viitor și mă gândesc că poate o să regret unele lucruri. Poate ar fi trebuit să mă implic mai mult în anumite activități sau să învăț mai bine la anumite materii.

În orice caz, mă gândesc că aceasta e doar începutul. Chiar dacă ne despărțim acum, o să avem ocazia să ne revedem și să ne urăm succes în viitor. Sper că fiecare dintre noi o să atingă visurile pe care le avem și că o să fim fericiți.

3 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page